Kontakt

Behöver du kontakta oss på Tekniksmart? Enklast är att skicka ett vanligt mejl till [email protected]. Vi svarar normalt inom några minuter under dagtid.

Do you need to get in contact with us at Tekniksmart? The simplest way is to send an email to [email protected] We normally respond within a couple of minutes during daytime.

4 kommentarer

  1. Hej! Var ute på en lång powerwalk idag, men glömde mitt Fitbit-armband hemma. Så ville lägga in sträckan.och tiden manuellt i Fitbit-appen när jag kom hem. Hade gått 12,7 km men noterade inte att jag matade in 127 km i stället! Har förgäves försökt redigera sträckan men kan inte klura ut hur det är tänkt att gå vidare efter att jag tryckt på “redigera” på skärmen? Har förgäves googlat för att hitta hur man redigerar en felaktig inmatning men hittar det inte någonstans. Blir såå irriterad:( Kan ni hjälpa mig?!
    Vänliga hälsningar June🌿
    (Jag har ett Fitbit Charge 2 armband)

  2. Hej
    Har precis köpt en Fitbit charge 3 men min mobil synkroniserar inte som den ska med klockan, hittar inte Bluetooth.. Vill ändra språket på displayen men hittar ingen svensk sida för det (är inte duktig på engelska). Var hittar jag bra instruktioner på svenska som inte hänvisar till engelskspråkiga sidor?

  3. Hej,
    Jag har en samsung S10, när jag lyssnar på spotify så stängs musiken av efter en stund så att jag antingen får vänta nån minut innan den startar igen eller får jag trycka på den igen själv. Varför blir det så? Hopplöst om man är ute o går o har telefonen i fickan.
    Med vänlig hälsning
    Petra KImberg

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Close